blog suami isteri:

blog sk gedangsa

;

family aku:

;
http://www.emailcashpro.com

BUKA FB DAPAT DUIT....

Saturday, May 29, 2010

Infinity Downline ialah satu peluang bisnes yang baru yang dilancarkan pada 1 Mac 2009 oleh Peter Wolfing. Beliau merupakan seorang yang sangat berpengalaman dalam bisnes online dan telah berjaya dengan pelbagai program online dengan beribu-ribu ahli dan masih menguruskannya sehingga sekarang.

PRODUK
Produk Infinity Downline ialah premium audio dan video. Kita akan dapat belajar untuk meletakkan website kita sebagai autopilot. Selain itu, kita juga akan dapat belajar kaedah pemasaran online dan offline dan teknik-teknik komputer seperti Microsoft Word, adobe photoshop dan banyak lagi.

Bayaran pendaftaran adalah $25 tapi di Malaysia harganya ialah RM100 (digenapkan dari RM87.++) Tempoh penggunaaan adalah selama 30 hari. Dan anda harus membayar semula apabila keahlian anda hampir tamat.

PROGRAM AFFILIATE(BONUS TERHEBAT!!)
Sebagai ahli premium, Infinity Downline juga menawarkan kita satu peluang yang cukup lumayan untuk menambah pendapatan harian kita dengan menyertai program affiliate e-commerce Infinity Downline. Bonus keuntungan ialah 100%!!!!! woahh..!

SISTEM REVERSE 2 UP
Infinity Downline menggunakan sistem affiliate yang sangat2 lain dari yang lain.. (aku dah kaji selidik sehabis2nya.. sebab tu berani ajak korang join..) Sistem reverse 2 up - Sistem yang cukup adil kepada semua pihak!kenapa? Kerana, sistem ini akan 'memaksa' anda menghadiahkan downline ke-2 dan ke-4 anda kepada upline anda. Uiks...macam rugi plak?? memang nampak macam rugi kan... TAPI, lepas itu downline anda juga harus memberikan downline ke-2 dan ke-4 kepada anda! What u give.. u get back lah.. v(^^,)

Mesti korang akan perasan yang korang kena bayar every month kan? Nampak macam menyusahkan dan rugi.

TAPI.. TUNGGU dulu. Sebenarnya, anda UNTUNG! Demi kerana MONTHLY nak bayar tu lah pendapatan anda akan masuk setiap bulan juga!

SEBABNYA???..ahli yang telah anda daftarkan pun akan membayar kembali kepada anda untuk mengaktifkan akaun mereka. Jadi, anda tidak RUGI! Modal hanya lah di keluarkan sekali seumur hidup. Selepas itu, keuntungan anda yang akan tampung modal RM100 yang anda harus keluarkan setiap bulan. Dapat 1 orang, sudah balik modal... BESTKAN??

KALAU TAK MAU AKTIFKAN SEMULA??
Wahh.. itu berita gembira untuk upline anda... Account ID anda akan d padam.. DAN semua downline yang awak bersusah payah rekrut sebelum ni akan 'dihadiahkan' kepada upline anda.. huhu..
Dan bila anda rasa macam nak aktifkan semula.. Boleh je.. tak ada masalah.. TAPI.. dukacitanya anda akan bermula dari KOSONG semula. =(

KELEBIHAN PROGRAM INI:
- modal dapat balik selepas taja 1 ORANG saja
- 100% keuntungan
- duit masuk DIRECT dalam akaun bank anda!
- sistem terbaru, canggih dan adil (reverse 2 up)
- banyak lagi lah...
- lepas tuh takat rm100 apalah sgt ,kalau kawan nk menipu?..tak
berbaloi pun,ye tak?
Program ni simple jer..

Dengan modal serendah RM100...

Anda mampu mndpt sehingga RM1,000 sehari..

Bukan sekali....tetapi tiap2 bulan..

Ajak sorang kawan dah balik modal..

RM100 terus ke acct bank anda..

Senang BALIK MODAL kan..??



Program ni 100% Online Affiliate..

Bkn MLM, skim cepat kaya., pelaburan internet..

Takde e-wallet..matching..flushing..pairing..

Tak wajib mantain pun..

Anda akan di beri web e-learning.dlm video & audio..

Ada panduan internet marketing...Windows VISTA..

Webmaster..adobe photoshop.,Firefox dan berpuluh lagi..

Memang Berbaloi kan...????



Saya dah pun balik modal..

Untung..?? ada le RM100-RM200..

Kalau nk..kena cepat buat..

Bukan apa...kalau lambat sehari jer pun..

Ada je kawan2 fb yg lain buat dulu..

0 comments:

Post a Comment

"Magical Template" designed by Blogger Buster