blog suami isteri:

blog sk gedangsa

;

family aku:

;
http://www.emailcashpro.com

harijadi pertama

Tuesday, October 6, 2009

assalamualaikum/salam muhibbah,

hai kawan - kawan,
hari ni genap sebulan usia blog aku. alhamdulillah dari langsung tak tau pasal blog akhirnya aku dapat jugak produce blog. dari blog yang ntah apa2 akhirnya dapat gak aku upgrade sampai yang kelihatan sekarang. terima kasih kepada semua blogger yang rajin bagi tips dan ilmu. semoga ilmu tuan - tuan makin bertambah.
mula - mula buat blog dulu, cuma suka - suka dan untuk tunjuk pada kekawan yang kedekut ilmu bahawa tanpa bantuan diorang aku boleh buat blog. hasil keras kepala dan tak putus asa akhirnya inilah dia blog aku.

walaubagaimanapun dalam sebulan aku selongkar khazanah dalam alam maya internet akhirnya blog aku dah jadi satu bisnes baru bagi aku. semua yang ada dalam blog aku merupakan peluang bisnes sama ada untuk diri aku mahupun kekawan yang lain. itupun kalau kekawan adalah seorang yang berani dan keras kepala tak peduli apa yang orang lain cakap. kita ada otak kita ambik apa yang diorang cakap dan kita selongkar segala ilmu yang ada dan kita timbang - timbangkan untuk buat keputusan. ingat we are the master of our own faith.(ntah betul ke tidak ejaan aku).
so bagi kekawan yang jenis macam aku @ keras kepala, rebutlah peluang yang terbentang dalam blog aku ni. ada yang FREE dan ada yang berbayar.

ada kemusykilan kekawan boleh bagi mesej dalam shoutbox. tq

0 comments:

Post a Comment

"Magical Template" designed by Blogger Buster